Diferència entre revisions de la pàgina «Equip 3»
Jump to navigation
Jump to search
(→Unitat 2) |
|||
Línia 22: | Línia 22: | ||
=== Unitat 2 === | === Unitat 2 === | ||
− | Destinatari | + | Destinatari: Alumnos de bachillerato y ciclos formativos |
− | Què voleu oferir | + | Què voleu oferir: Un dispositivo que cuente el número de aves y el ruido producido y envíe la información obtenida a una red publica para el análisis de sus datos. |
− | Duració | + | Duració Por la parte tecnológica, 3 meses |
Recursos necessaris | Recursos necessaris | ||
Perquè és important? | Perquè és important? | ||
− | |||
== Temes imprescindibles == | == Temes imprescindibles == |
Revisió del 16:07, 17 nov 2018
Contingut
Eix de treball
Medi ambient
Nivell triat
Vertical. Part programació
Exploració de l'entorn
Possibles unitats didàctiques
Unitat 1
Destinatari Estudiants. Com és vertical, la part més tècnica es dirigeix a cicles formatius. La part d'interpretació es treballa tant a primària com a secundària.
Què voleu oferir
Duració
Recursos necessaris Micròfon si detectem el que piula l'ocell. Càmera si reconeixem formes.
Perquè és important?
Unitat 2
Destinatari: Alumnos de bachillerato y ciclos formativos
Què voleu oferir: Un dispositivo que cuente el número de aves y el ruido producido y envíe la información obtenida a una red publica para el análisis de sus datos.
Duració Por la parte tecnológica, 3 meses
Recursos necessaris
Perquè és important?