Diferència entre revisions de la pàgina «Equip 4»
(→Planificació) |
(→Possibles unitats didàctiques) |
||
Línia 51: | Línia 51: | ||
Perquè és important? | Perquè és important? | ||
+ | === Unitat 3 === | ||
+ | Destinatari | ||
+ | |||
+ | Què voleu oferir | ||
+ | |||
+ | Duració | ||
+ | |||
+ | Recursos necessaris | ||
+ | |||
+ | Perquè és important? | ||
== Temes imprescindibles == | == Temes imprescindibles == |
Revisió del 16:21, 17 nov 2018
Contingut
Eix de treball
Camins a l'Escola i mobilitat
Nivell triat
Primària
ESO
Altres: Ajuntaments
Exploració de l'entorn
Possibles unitats didàctiques
Unitat 1
Destinatari
Primaria
Què voleu oferir
Mapa de mobilitat cap a l'Escola
Duració
Recursos necessaris
Perquè és important?
- Permet conèixer l'entorn i com es mou
- Mapes (interpretar un plànol, escales, orientació, problemes matemàtics)
- Treballar en assignatura de Socials, Medi i Mates
- Conèixer l'entorn
Unitat 2
Destinatari
Què voleu oferir
Duració
Recursos necessaris
Perquè és important?
Unitat 3
Destinatari
Què voleu oferir
Duració
Recursos necessaris
Perquè és important?
Temes imprescindibles
Disposar de gateways que donin cobertura màxima.
Un dispositiu de hardware obert. Un node LoRa amb GPS per realitzar tracking exacte
Relació amb TTN
Infraestructura basada en LoRaWAN.
Es pot reaprofitar infraestructura de gateways per desenvolupar altres projectes.
Dispositius de hardware obert. Permet utilitzar i conèixer com funcionen i poder millorar en el temps.
Dispositius de baix consum.
Tecnologia al projecte
Planificació
Muntar gateways a l'Escola
Desenvolupar els dispositius LoRa amb GPS
Desenvolupar entorno recollida de dades
Desenvolupar mapa per poder visualitzar les dades