Diferència entre revisions de la pàgina «2a Hackató TTNcat/programa»

De The Things Network Catalunya Wiki
Jump to navigation Jump to search
 
(10 revisions intermèdies per 3 usuaris que no es mostren)
Línia 1: Línia 1:
 
Per la [[2a_Hackató_TTNcat|segona hackató de TTNCat]] ens hem marcat l'objectiu de construir recursos educatius al voltant de l'IoT i TTNcat
 
Per la [[2a_Hackató_TTNcat|segona hackató de TTNCat]] ens hem marcat l'objectiu de construir recursos educatius al voltant de l'IoT i TTNcat
Etiqueta'ns a les teves fotos a Twitter @ttncat
 
Utilitza el hashtag #HackatóTTNcat
 
  
 +
Etiqueta'ns a les teves fotos a Twitter [https://twitter.com/ttncat @ttncat]
  
'''ESCALETA DE L'ESDEVENIMENT'''
+
Utilitza el hashtag #HackatoTTNcat
  
10:00-10:30 Obertura  30'
 
  
10:30-10:45 Benvinguda & qui son (15')
+
== ESCALETA DE L'ESDEVENIMENT ==
 +
 
 +
10:00-10:30 Obertura (30')
 +
 
 +
10:30-10:45 Benvinguda & qui som (15')
  
 
10:45-10:55 Regles del joc (10')
 
10:45-10:55 Regles del joc (10')
  
10:55-11:05 Funcionament de la Hackató - puntuació creuada /premi (10')
+
10:55-11:05 Funcionament de la Hackató  (10')
 
 
11:05-11:15 Experiències inspiradores  5'
 
  
11:15-11:35 projectes interessants 20'
+
11:05-11:25 Projectes interessants (20')
  
11:35-11:50 Formació d'equips (15')
+
11:25-11:40 Formació d'equips (15')
  
11:50-13:10 Necessitats i recursos a treballar (80')
+
11:40-13:10 Necessitats i recursos a treballar (90')
  
13:10-13:40     Redeficinció de projectes (10'x3)
+
13:10-13:40 Redeficició de projectes 10'x3 (30')
  
13:40-13.50   Proposta final a treballar (10')
+
13:40-13.50 Sprint final (10')
  
13:5 -14:00 Presentació de les propostes de projectes 3'x 3 (10')
+
13:50 - 14:00 Presentació de les propostes de projectes 3'x 3 (10')
  
14:00-15:00 Dinar 60'
+
14:00 - 15:00 Dinar (60')
  
15:00-15:15 Pros i constres. Unitats a treballar
+
15:00 - 15:15 Pros i contres. Unitats a treballar (15')
  
15:15-17:00 Mans a l'obra _desenvolupament unitats didàctiques
+
15:15- 15:30 Recursos a la wiki the TTNCat (15')
  
15:15-15:30    Recursos a la wiki the TTNCat
+
15:15 - 17:00 Mans a l'obra: ''desenvolupament unitats didàctiques'' (105')
  
17:00-17:10 Presentació de propostes 3'x3 (10')
+
17:00 - 17:10 Presentació de propostes 3'x3 (10')
  
19:30-19:45 Presentació final propostes 5'x3 (15')
+
19:30 - 19:45 Presentació final propostes 5'x3 (15')
  
19:45-20:00 Votacions. selecció guanyadores - premi (acompanyament futur)
+
19:45- 20:00 Votacions (15')
  
20:00-20:05 Comiat  
+
20:00- 20:05 Comiat (5')
  
20:05-20:25 Recollida de materials
+
20:05- 20:25 Recollida de materials (20')
  
  
Línia 52: Línia 52:
  
  
'''QUÈ HA DE TINDRE UNA UNITAT DIDÀCTICA'''
+
== QUÈ HA DE TINDRE UNA UNITAT DIDÀCTICA ==
 +
 
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/Unitat_Did%C3%A0ctica_1#T.C3.ADtol_de_la_unitat_did.C3.A0ctica Unitat didàctica 1]
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/Unitat_Did%C3%A0ctica_1#T.C3.ADtol_de_la_unitat_did.C3.A0ctica Unitat didàctica 1]
  
Línia 59: Línia 60:
  
  
'''NOTES'''
+
== NOTES ==
 +
 
 
El pad principal de la hackató https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2
 
El pad principal de la hackató https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2
  
Línia 73: Línia 75:
  
  
 +
== WIKI PER EQUIPS ==
 +
 +
Equip 1 [[Equip 1]]
 +
 +
Equip 2 [[Equip 2]]
 +
 +
Equip 3 [[Equip 3]]
 +
 +
Equip 4 [[Equip 4]]
 +
 +
== CASOS D'ÚS TREBALLATS PER TTNCAT AL VOLTANT DE ==
  
'''CASOS D'ÚS TREBALLANTS PER TTNCAT AL VOLTANT DE''':
 
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_visualitzacions Visualització de dades recollides]
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_visualitzacions Visualització de dades recollides]
 +
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_mobilitat Mobilitat]
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_mobilitat Mobilitat]
 +
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_consum_energètic Consum energètic]
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_consum_energètic Consum energètic]
 +
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/Espais_públics Monitorització dels espais públics]
 
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/Espais_públics Monitorització dels espais públics]

Revisió de 15:13, 17 nov 2018

Per la segona hackató de TTNCat ens hem marcat l'objectiu de construir recursos educatius al voltant de l'IoT i TTNcat

Etiqueta'ns a les teves fotos a Twitter @ttncat

Utilitza el hashtag #HackatoTTNcat


ESCALETA DE L'ESDEVENIMENT

10:00-10:30 Obertura (30')

10:30-10:45 Benvinguda & qui som (15')

10:45-10:55 Regles del joc (10')

10:55-11:05 Funcionament de la Hackató (10')

11:05-11:25 Projectes interessants (20')

11:25-11:40 Formació d'equips (15')

11:40-13:10 Necessitats i recursos a treballar (90')

13:10-13:40 Redeficició de projectes 10'x3 (30')

13:40-13.50 Sprint final (10')

13:50 - 14:00 Presentació de les propostes de projectes 3'x 3 (10')

14:00 - 15:00 Dinar (60')

15:00 - 15:15 Pros i contres. Unitats a treballar (15')

15:15- 15:30 Recursos a la wiki the TTNCat (15')

15:15 - 17:00 Mans a l'obra: desenvolupament unitats didàctiques (105')

17:00 - 17:10 Presentació de propostes 3'x3 (10')

19:30 - 19:45 Presentació final propostes 5'x3 (15')

19:45- 20:00 Votacions (15')

20:00- 20:05 Comiat (5')

20:05- 20:25 Recollida de materials (20')


Resultats de la jornada de cocreació organitzada al voltant de l'IoT i l'Educació

PPT de la jornada


QUÈ HA DE TINDRE UNA UNITAT DIDÀCTICA

Unitat didàctica 1

Et pot ser d'ajuda... Com començar una pàgina a wikipedia?


NOTES

El pad principal de la hackató https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2

Equip 1 https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2_equip1

Equip 2 https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2_equip2

Equip 3 https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2_equip3

Equip 4 https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2_equip4

Equip 5 https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2_equip5


WIKI PER EQUIPS

Equip 1 Equip 1

Equip 2 Equip 2

Equip 3 Equip 3

Equip 4 Equip 4

CASOS D'ÚS TREBALLATS PER TTNCAT AL VOLTANT DE

Visualització de dades recollides

Mobilitat

Consum energètic

Monitorització dels espais públics