Diferència entre revisions de la pàgina «Equip 4»

De The Things Network Catalunya Wiki
Jump to navigation Jump to search
(Possibles unitats didàctiques)
(Unitat 3)
Línia 53: Línia 53:
 
=== Unitat 3 ===
 
=== Unitat 3 ===
 
Destinatari
 
Destinatari
 +
 +
Ajuntaments
  
 
Què voleu oferir
 
Què voleu oferir
 +
 +
Mapa local del flux de persones. Mobilitat.
 +
 +
Presa de decisions en el canvi i distribució del trànsit
  
 
Duració  
 
Duració  
  
 
Recursos necessaris
 
Recursos necessaris
 +
 +
  
 
Perquè és important?
 
Perquè és important?
 +
 +
Seguretat viaria
  
 
== Temes imprescindibles ==
 
== Temes imprescindibles ==

Revisió del 16:26, 17 nov 2018

Eix de treball

Camins a l'Escola i mobilitat

Nivell triat

Primària

ESO

Altres: Ajuntaments

Exploració de l'entorn

Possibles unitats didàctiques

Unitat 1

Destinatari

Primaria

Què voleu oferir

Mapa de mobilitat cap a l'Escola

Duració


Recursos necessaris


Perquè és important?

- Permet conèixer l'entorn i com es mou

- Mapes (interpretar un plànol, escales, orientació, problemes matemàtics)

- Treballar en assignatura de Socials, Medi i Mates

- Conèixer l'entorn

Unitat 2

Destinatari

Què voleu oferir

Duració

Recursos necessaris

Perquè és important?

Unitat 3

Destinatari

Ajuntaments

Què voleu oferir

Mapa local del flux de persones. Mobilitat.

Presa de decisions en el canvi i distribució del trànsit

Duració

Recursos necessaris


Perquè és important?

Seguretat viaria

Temes imprescindibles

Disposar de gateways que donin cobertura màxima.

Un dispositiu de hardware obert. Un node LoRa amb GPS per realitzar tracking exacte

Relació amb TTN

Infraestructura basada en LoRaWAN.

Es pot reaprofitar infraestructura de gateways per desenvolupar altres projectes.

Dispositius de hardware obert. Permet utilitzar i conèixer com funcionen i poder millorar en el temps.

Dispositius de baix consum.

Tecnologia al projecte

Planificació

Muntar gateways a l'Escola

Desenvolupar els dispositius LoRa amb GPS

Desenvolupar entorno recollida de dades

Desenvolupar mapa per poder visualitzar les dades