Diferència entre revisions de la pàgina «2a Hackató TTNcat/programa»
Línia 1: | Línia 1: | ||
Per la [[2a_Hackató_TTNcat|segona hackató de TTNCat]] ens hem marcat l'objectiu de construir recursos educatius al voltant de l'IoT i TTNcat. | Per la [[2a_Hackató_TTNcat|segona hackató de TTNCat]] ens hem marcat l'objectiu de construir recursos educatius al voltant de l'IoT i TTNcat. | ||
− | |||
− | + | '''Escaleta de l'esdeveniment''' | |
+ | 10:00-10:30 Obertura 30' | ||
+ | 10:30-10:45 Benvinguda & qui son (15') | ||
+ | 10:45-10:55 Regles del joc (10') | ||
+ | 10:55-11:05 Funcionament de la Hackató - puntuació creuada /premi (10') | ||
+ | 11:05-11:15 Experiències inspiradores 5' | ||
+ | 11:15-11:35 projectes interessants 20' | ||
+ | 11:35-11:50 Formació d'equips (15') | ||
+ | 11:50-13:10 necessitats i recursos a treballar (80') | ||
+ | 13:10-13:40 Redeficinció de projectes (10'x3) | ||
+ | 13:40-13.50 proposta final a treballar (10') | ||
+ | 13:5 -14:00 Presentació de les propostes de projectes 3'x 3 (10') | ||
+ | 14:00-15:00 Dinar 60' | ||
+ | 15:00-15:15 pros i constres. Unitats a treballar | ||
+ | 15:15-17:00 mans a l'obra _desenvolupament unitats didàctiques | ||
+ | 15:15-15:30 Recursos a la wiki the TTNCat | ||
+ | 17:00-17:10 Presentació de propostes 3'x3 (10') | ||
+ | 19:30-19:45 Presentació final propostes 5'x3 (15') | ||
+ | 19:45-20:00 Votacions. selecció guanyadores - premi (acompanyament futur) | ||
+ | 20:00-20:05 Comiat | ||
+ | 20:05-20:25 Recollida de materials | ||
− | + | [https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_educacio Resultats de la jornada de cocreació organitzada al voltant de l'IoT i l'Educació] | |
− | Notes | + | '''Notes''' |
El pad principal de la hackató https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2 | El pad principal de la hackató https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2 | ||
Equip 1 | Equip 1 | ||
Línia 16: | Línia 35: | ||
− | Casos d'ús treballats al voltant de: | + | '''Casos d'ús treballats al voltant de''': |
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_visualitzacions Visualització de dades recollides] | [https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_visualitzacions Visualització de dades recollides] | ||
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_mobilitat Mobilitat] | [https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_mobilitat Mobilitat] | ||
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_consum_energètic Consum energètic] | [https://thethingsnetwork.cat/index.php/TTNcat_consum_energètic Consum energètic] | ||
[https://thethingsnetwork.cat/index.php/Espais_públics Monitorització dels espais públics] | [https://thethingsnetwork.cat/index.php/Espais_públics Monitorització dels espais públics] |
Revisió del 01:27, 16 nov 2018
Per la segona hackató de TTNCat ens hem marcat l'objectiu de construir recursos educatius al voltant de l'IoT i TTNcat.
Escaleta de l'esdeveniment
10:00-10:30 Obertura 30' 10:30-10:45 Benvinguda & qui son (15') 10:45-10:55 Regles del joc (10') 10:55-11:05 Funcionament de la Hackató - puntuació creuada /premi (10')
11:05-11:15 Experiències inspiradores 5' 11:15-11:35 projectes interessants 20' 11:35-11:50 Formació d'equips (15') 11:50-13:10 necessitats i recursos a treballar (80')
13:10-13:40 Redeficinció de projectes (10'x3) 13:40-13.50 proposta final a treballar (10')
13:5 -14:00 Presentació de les propostes de projectes 3'x 3 (10')
14:00-15:00 Dinar 60'
15:00-15:15 pros i constres. Unitats a treballar 15:15-17:00 mans a l'obra _desenvolupament unitats didàctiques 15:15-15:30 Recursos a la wiki the TTNCat 17:00-17:10 Presentació de propostes 3'x3 (10')
19:30-19:45 Presentació final propostes 5'x3 (15') 19:45-20:00 Votacions. selecció guanyadores - premi (acompanyament futur) 20:00-20:05 Comiat 20:05-20:25 Recollida de materials
Resultats de la jornada de cocreació organitzada al voltant de l'IoT i l'Educació
Notes El pad principal de la hackató https://pad.femprocomuns.cat/p/ttncat_hackato2 Equip 1 Equip 2 Equip 3 Equip 4 Equip 5
Casos d'ús treballats al voltant de:
Visualització de dades recollides
Mobilitat
Consum energètic
Monitorització dels espais públics